Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via welkom@axino.nl. Wij beantwoorden uw vraag binnen 1 werkdag.

  • Hoe kan ik de Axino app proberen?

    Na het invullen van het contactformulier of uw bericht via Facebook of Twitter, nemen we binnen een dag contact met u op. Op basis van uw wensen kijken we of onze app aansluit en of een gratis proefperiode zinvol is.

    Zie hieronder ook meer informatie over Vervolgstappen gebruik app en Hoe werkt de proefperiode?
  • Vervolgstappen gebruik app

    1. Allereerst bespreken we met u specifieke wensen ten aanzien van de app. Mogen werknemers bijvoorbeeld een werkplek reserveren of juist niet? Gaat het om een of meerdere locaties? Om hoeveel werkplekken gaat het? Etc.
    2. De interactieve plattegronden vormen een belangrijk onderdeel van onze app. Deze maken de app persoonlijker en gebruikersvriendelijker. We kijken samen met u naar eventuele beschikbare plattegronden en hoe we de plattegronden het beste kunnen aanbieden binnen de app. Zie ook verderop In welk formaat kan ik plattegronden aanleveren?
    3. U ontvangt van ons een Excel sjabloon waarin u alle gebruikers kunt aanleveren, zodat wij hiervoor accounts kunnen aanmaken om in te loggen binnen de app. Elke medewerker ontvangt een persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord.
    4. Wij digitaliseren de plattegronden en importeren gebruikers. Indien nodig breiden we in overleg de app uit als u specifieke wensen heeft.
    5. Iedere werkplek en vergaderruimte krijgt een sticker met daarop een (unieke) QR code. Uw medewerkers kunnen deze QR code door middel van onze app op de mobiele telefoon scannen en checken hiermee in op een werkplek of vergaderruimte. In overleg wordt gekeken wie de stickers aanbrengt.
    6. Wij brengen alle gebruikers op de hoogte om gebruik te gaan maken van de app. U kunt dit desgewenst ook zelf doen. Wij hebben hiervoor sjablonen om te gebruiken evenals een snelstart handleiding.
    7. De proefperiode gaat hiermee van start. Zie eventueel ook Hoe werkt de proefperiode?
    8. Uw medewerkers kunnen met ons contact opnemen voor vragen via support@axino.nl, Facebook of Twitter
    9. Tijdens de proefperiode nemen wij contact met u op om te kijken of alles naar tevredenheid verloopt.
    10. Na de gratis proefperiode ontvangt u maandelijks een factuur voor het aantal werkplekken. Zie eventueel ook Wat is de opzegtermijn?

  • Hoe werkt de proefperiode?

    De eerste 14 dagen, die ingaan nadat wij de plattegronden binnen de app beschikbaar hebben gesteld voor u, zijn gratis. Tijdens deze periode kunt u een mail naar support@axino.nl sturen als u niet tevreden bent. Wij sluiten dan uw account kosteloos af. Na 14 dagen zullen wij het aantal werkplekken maandelijks factureren.
  • Wat is de opzegtermijn?

    De opzegtermijn is één maand.
  • Hoe wordt de privacy gewaarborgd?

    De data wordt versleuteld opgeslagen op servers van Amazon binnen Europa. De app communiceert middels een beveiligde verbinding met deze servers.
    Gegevens tijdens het gebruik van de app worden gebruikt voor statistieken, zoals bezettingsgraad. Wij delen gegevens nooit zonder uw toestemming met derde partijen. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie.
  • In welk formaat kan ik plattegronden aanleveren?

    Om plattegronden interactief te maken moeten wij deze handmatig “omzetten”. Als u geen plattegronden heeft kunt u deze ook op papier tekenen/schetsen en naar ons sturen. Er zijn ook mogelijkheden om dit door ons te laten doen. Bij voorkeur ontvangen wij materiaal in PDF formaat. Nummer hierbij ook de werkplekken. Houd u er rekening mee dat de verhoudingen niet 1 op 1 hetzelfde zullen zijn. Voor meer vragen kunt u ons bereiken via support@axino.nl.
  • Wat moet ik doen als (het aantal) werkplekken wijzigen?

    U kunt wijzigingen doorgeven via support@axino.nl. Wij passen de plattegrond(en) kosteloos voor u aan en verrekenen het eventuele gewijzigde aantal werkplekken in de eerst volgende maand.